Grau de satisfacció global: 8,84
Gestión de las prestaciones económicas: 8,7
Servei d'Atenció al Col·laborador (SAC): 9,2
Infomutua: 8,0
Mutua Balear ha entrevistat a 240 dels seus col·laboradors i gestors durant el mes de març de 2017. L'objectiu ha estat conèixer millor els requisits dels clients i el seu opinion sobre les possibles millores en els serveis que presta l'organització. Entre les principals qüestions, s'ha valorat la percepció del servei prestadoen relació a la gestió de les prestacions econòmiques; del Servei d'Atenció al Col·laborador; i la utilitat de l'eina de gestió Infomutua.
Cal destacar la bona nota atorgada al Servei d'Atenció al Col·laborador (SAC), on s'ha valorat l'eficàcia, rapidesa i grau de satisfacció amb la resposta rebuda. A més, el 90% dels enquestats ha manifestat que recomanaria els serveis de Mutua Balear a altres persones (el 53% molt probablement i el 37% amb bastant probabilitat)
El grau de satisfacció global dels serveis de Mútua Balear aconsegueix el 8,84, segons l'enquesta de satisfacció realitzada als col·laboradors.
Aquests resultats mostren una millora en la percepció de la qualitat del servei pel que fa a l'enquesta realitzada en 2014, on la valoració global va ser de 8,42, Això ha estat possible gràcies a les millores implantades arran dels suggeriments comunicats pels col·laboradors que van participar en aquella ocasió.
Arran dels suggeriments i valoracions rebudes en l'enquesta de 2017, Mútua Balear va a dur a terme diferents accions que contribuiran a incrementar la satisfacció:
El compromís de Mutua Balear es veu reflectit en els seus distintius;
👷♀️👨⚕️👨🏫👩💼 Hoy celebramos a quienes hacen posible el progreso cada día: las personas trabajadoras. En Mutua Balear, creemos que trabajar también es cuidar, y por eso apostamos por la salud, la prevención y el bienestar en el entorno laboral. 🌱 Feliz Día Internacional de los Trabajadores: Gracias por vuestro esfuerzo, compromiso y dedicación.