Abans de donar-te d'alta en la nostra Oficina Virtual, hauràs d'emplenar el següent formulari per a validar la teva identitat. Aquest pas és necessari encara que hagis estat donat d'alta anteriorment en la plataforma per a sol·licitar prestacions. Una vegada hagis completat el formulari, rebràs una resposta de part de Mutua Balear per a autoritzar la teva alta en l'Oficina Virtual.
Per a donar-te d'alta com a usuari, pots accedir a la plataforma amb el teu codi d'usuari (el teu DNI). Recorda que el teu usuari no serà vàlid si no ha estat validat per Mutua Balear prèviament. A continuació, tindràs que autogenerar una contrasenya que haurà de complir amb els requisits de la política de contrasenyes de l'Oficina Virtual.
Per a això, hauràs de fer clic en l'enllaç "És el teu primer accés? No recordes la contrasenya o ha caducat?".
Seguidament, hauràs de triar el mètode de recepció del teu codi PIN (SMS o correu electrònic).
Si no pots recuperar el teu codigo PIN, o si no ho has rebut quan hagin transcorregut uns minuts des de la teva petició, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic d'assistència: oficinavirtual@mutuabalear.es.
Després de rebre el codi PIN, hauràs d'introduir-lo en el camp corresponent i el sistema obrirà una pantalla per a crear la teva nova contrasenya.
La nova contrasenya haurà de complir amb els següents requeriments:
Una vegada completat aquest pas, tornaràs a la pantalla d'inici, on, amb el teu DNI i la nova contrasenya generada, podràs accedir a l'Oficina Virtual.
1) Pots accedir a través de la nostra web: menú superior > TREBALLADOR > Oficina Virtual, o fent clic en la icona "Accedeix a l'Oficina Virtual" que trobaràs en l'apartat “Accessos ràpids”.
2) També pots accedir a través de l'enllaç a “INFOMUTUA”, situat en la part dreta de la nostra web. Prement aquest enllaç, accediràs a la pantalla d'accés en la qual has d'introduir el teu usuari i contrasenya.
Si accedeixes des del teu mòbil o tauleta electrònica, trobaràs l'enllaç a “INFOMUTUA” desplegant el menú que apareix en la part esquerra de la pantalla.
Aquesta és la pantalla d'accés on hauràs d'introduir el teu codi d'usuari (el teu DNI) i la contrasenya. Si no recordes la teva contrasenya, fes clic en l'enllaç pertinent.
Quan accedeixis a l'aplicació, observaràs una pantalla que en la seva part esquerra mostra el teu nom d'usuari i un menú amb dues opcions: “Prestacions” i “Oficina Virtual”.
En la part superior, trobaràs diversos botons. El primer serveix per a accedir a la pantalla d'inici, el segon per a ocultar el menú de l'esquerra i el tercer per a mostrar i descarregar fitxers generats per tu en la plataforma.
En fer clic sobre “Oficina Virtual”, es desplegarà un menú amb l'opció “El meu perfil”, on pots modificar les teves dades d'usuari, correu electrònic, telèfon fix, telèfon mòbil i FAX, així com canviar la teva contrasenya.
En el menú de Prestacions, trobaràs l'opcions "Sol·licitud Cessament Extraordinari de Treballadors Autònoms (ZETA)", "Cessament d'activitat i treball per compte propi" i "Cessament d'activitat per a treballadors de temporada", des d'on podràs emplenar la teva sol·licitud amb els documents adjunts que se sol·liciten. Si haguessis d'enviar un document addicional, pots fer-lo des de l'opció "Enviar documentació" que es troba en el menú de l'Oficina Virtual.
👷♀️👨⚕️👨🏫👩💼 Hoy celebramos a quienes hacen posible el progreso cada día: las personas trabajadoras. En Mutua Balear, creemos que trabajar también es cuidar, y por eso apostamos por la salud, la prevención y el bienestar en el entorno laboral. 🌱 Feliz Día Internacional de los Trabajadores: Gracias por vuestro esfuerzo, compromiso y dedicación.